جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
کمبود زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی استان بوشهر رفع شود
بوشهر- رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از فرصت‌ها استفاده و نیازهای مردم استان بوشهر به ویژه در حوزه بهداشتی و درمانی مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری ظهر پنج‌شنبه در آئین افتتاح مرکز جراحی و کلینیک تخصصی عرفان بوشهر اظهار داشت: افتتاح مرکز جراحی و کلینیک تخصصی عرفان بوشهر اجازه انجام اقدامات تخصصی و پیشرفته‌تری را خواهد داد.

وی افزود: خوشحالیم که شاهد افتتاح کلینیک تخصصی و فوق تخصصی توسط یک جوان متخصص، انقلابی و متولد نظام جمهوری اسلامی بوده و برای همه ما مایه افتخار است.

جمیری تصریح کرد: اینکه دکتر یزدان پناه و خانواده نیکوکار وی دغدغه توسعه بخش سلامت و درمان استان را دارند بسیار ارزشمند بوده و موجب مباهات است و باید به آنان تبریک گفت.

نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: تابه‌حال اقدامات بزرگی در استان بوشهر انجام‌شده اما تا آن سطحی که باید متناسب با داشته‌ها و برخورداری استان از نعمات الهی باشد فاصله بوده و باید از فرصت‌ها استفاده و نیازهای مردم استان مرتفع شود.

جمیری اظهار داشت: امید است زمینه و شرایط برای بخش خصوصی در استان به ویژه در حوزه بهداشت و درمان فراهم‌شده و تلاش‌هایی بیش‌ازپیش صورت گیرد.

نماینده مردم شریف بوشهر، گناوه، دیلم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ما نیز به عنوان خدمت‌گزاران استان با استفاده از ظرفیت‌های موجود و همکاری با تمامی مدیران اجرایی برای توسعه و پیشرفت در حوزه درمان استان بوشهر تلاش خواهیم کرد.

کد خبر 17439
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار