پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 16 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
مرکز جراحی و کلینیک تخصصی عرفان بوشهر افتتاح شد
بوشهر- با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مرکز جراحی و کلینیک تخصصی عرفان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس مرکز جراحی و کلینیک تخصصی عرفان بوشهر ظهر پنج‌شنبه در این آئین اظهار داشت: افتتاح مرکز جراحی و کلینیک تخصصی عرفان بوشهر حاصل همت و مدد جمعی بوده است.

احمد یزدان پناه بیان کرد: مرکز جراحی و کلینیک تخصصی عرفان بوشهر بسیاری از مشکلات و دردسرهای سفر هم استانی‌ها را مرتفع کرده و باعث کاهش هزینه درمان می‌شود.

وی تصریح کرد: خدا را شاکریم که در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حمایت مسئولین استانی این مرکز برای اولین بار در رشته فوق تخصصی چشم‌پزشکی افتتاح و آغاز به کار خواهد کرد.

یزدان پناه افزود: این مرکز با بخش‌های جراحی شبکیه، جراحی آب سیاه، جراحی حدقه چشم، جراحی اطفال و جراحی‌های فوق تخصص ارتوپدی از امروز آغاز به کار خواهد کرد.

رئیس مرکز جراحی و کلینیک تخصصی عرفان بوشهر با اشاره به اینکه این مرکز ۵۰ نفر کادر درمان دارد بیان داشت: در این مرکز ۳ اتاق عمل جراحی، ۴ تخت جراحی و ۱۰ اتاق بستری VIP وجود دارد و موجب افتخار است که بدون کوچک‌ترین وابستگی و دریافت تسهیلات بانکی این مرکز راه‌اندازی شده است.

با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، سید یاسر جبرئیلی رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مرکز جراحی و کلینیک تخصصی عرفان بوشهر افتتاح شد.

کد خبر 17440
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار