پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 16 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
مشکلات و تحریم‌ها باعث جدایی مردم از نظام و انقلاب نمی‌شود
بوشهر - امام جمعه موقت اهرم گفت: مشکلات و تحریم‌ها باعث جدایی مردم از نظام و انقلاب نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اصغر صفری در خطبه نماز جمعه این هفته شهر اهرم اظهار داشت: امسال با همه سختی‌ها و مشکلات و محدودیت‌های کرونایی، ملت عظیم و بصیر ایران همچنین مردم خون گرم دلیران خطه تنگستان در جشن ۴۲ سالگی پیروزی انقلاب با حضور پرشور خود، اقتدار  و صلابت خود را به نمایش گذاشتند و به دشمنان نشان دادند که با همه مشکلات و تحریم‌ها پای نظام اسلامی و رهبری انقلاب ایستاده‌اند.

امام جمعه موقت اهرم بیان کرد: مردم با حضور خود نشان دادند که همچنان در همه صحنه‌ها حضور دارند و تا پای جان پشت این نظام و آرمان‌های انقلاب اسلامی امام امت و شهدا خواهند ماند.

وی افزود: حضور پر شور ملت ایران با دیگر باعث شکست آمریکا در محاسبات خود شد. ۴۲ است آمریکا با خطاهای محاسباتی در مقابله با انقلاب اسلامی ایران در همه عرصه‌ها شکست خورد و آبرویی برای آمریکا و ارتجاع و صهیونیستی باقی نمانده است

صفری خاطر نشان کرد: حرکت بالنده انقلاب اسلامی ایران در این ۴۲ ساله سند گویایی این ادعا است. استکبار جهانی آمریکا و صهیونیستی از درک درست عظمت انقلاب اسلامی و نظام اسلامی و مردم و رهبری حکیم انقلاب و حرکت رو به جلو آن عاجز است و چون در محاسبات دچار خطا شد است در اقدام و عمل نیز راه به جایی نبرد و بعد از این هم نخواهند برد.

امام جمعه موقت اهرم با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش ادامه داد: باید تنها باید یک صدا از ایران و مسئولان ارشد و میانی ایران شنید شود و صدایی که غیر از این بیانات را پژواک بدهد صدای دشمن را باز تاب داده است و علامت ضعف را برای دشمن ارسال می‌کند.

امام جمعه موقت اهرم با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به پوتین رئیس جمهور روسیه که توسط رئیس مجلس ارسال شد گفت: فصل جدیدی از نحوه تعامل با دنیا با این سه پیام مهم شروع شده است.
صفری گفت: ما با دنیا تعاملات خود را با حفظ عزت و استقلال و با هدف تأمین منافع ملی کشورمان گسترش خواهیم داد ولی بدون آمریکا و اروپا. با همسایگان خود فراتر از تعاملات مرسوم به سمت ایجاد اتحادهای راهبردی گام بر خواهیم داشت و مقدمات اخراج آمریکا از منطقه را تدارک خواهیم دید و تمام اینها اندکی از انتقام سخت آمریکا خواهد بود.

کد خبر 17485
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار