پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 16 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
عسلویه تا وضعیت مطلوب فاصله دارد/ مطالبات از مسیر صحیح پیگیری شود
بوشهر - امام جمعه عسلویه با اشاره به اینکه این شهرستان تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله دارد، گفت: کارهای خوبی هم در عسلویه صورت گرفته که باید آنها را ببینیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی هاشمی نژاد در خطبه‌های امروز نماز جمعه عسلویه اظهار داشت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری، نامزد انتخابات باید انگیزه خدمت داشته باشد. اگر نامزدها به سمت قدرت و ثروت روی بیاورند کار خراب می‌شود.

امام جمعه عسلویه بیان کرد:وقتی آمریکا و رژیم صهیونیستی برای یک نامزد سر و دست می‌شکنند معنایش چیست؟ دشمنان نامزدی را که به درد مردم و نظام می‌خورد تخریب می‌کنند. مواظب باشیم این همه سال در انتخابات شرکت کردیم و خدای نکرده اشتباه نکنیم و افرادی را انتخاب نکنیم که به جای خدمت خیانت کنند.

وی به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: راهپیمایی امسال فوق العاده بود، بسیار با شکوه برگزار شد، دشمن شکن بود و به لطف خدا و محبت اهل بیت دشمن یک بار دیگر مأیوس شد. همه اقشار حضور داشتند.

هاشمی نژاد اضافه کرد: صمیمانه از مردم از جوانان برومند بسیجیان سپاهیان نیروی انتظامی و مسئولین تشکر می‌کنم. خدا به شما قدرت و عزت دهد که سالیان سال در این راهپیمایی حضوری دشمن شکن داشته باشید.

امام جمعه عسلویه گفت: نصیحت می‌کنم و تذکر می‌دهم آن بزرگواری که در فضای مجازی رسالتی دارند و رسانه‌ای دارند، ایمان خود را نسوزانند. عینک بدبینی را کنار بگذارند. گمان بد و سوءظن خلاف قرآن و گناه است.

وی با اشاره به اینکه ناسپاسی سرانجام خوبی ندارد افزود: به برکت نظام اسلامی این همه کار خوب انجام می‌شود و باید از کارهای خوب هم بنویسید. من بارها گفته‌ام این شهرستان تا وضع مطلوب فاصله دارد و باید به داشته‌ها هم توجه کنیم.

هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: نداشته‌ها را مرتب تکرار کردن هم ضعف است؛ مطالبات از مجرا و مسیر صحیح باشد. من برای طرح صحیح مطالبات تا پای جان در کنار مردم هستم. گاهی از کارهای انجام شده هم تشکر کنیم و دقت کنیم از هر فضایی استفاده کنیم.

کد خبر 17486
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار