جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
محدودیت‌ تردد در ورودی‌های استان بوشهر ادامه دارد
ایسنا/بوشهر رئیس پلیس راه استان بوشهر از تداوم محدودیت‌ها در ورودی‌های سطح استان بوشهر خبر داد.

سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: محدودیت‌ها در ورودی شهر بوشهر به قوت خود باقی است.

وی ادامه داد: این محدودیت‌ها در سایر شهرهای استان بوشهر نیز اجرا شده است و از ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی ممانعت به عمل می‌آید.

رئیس پلیس راه استان بوشهر اظهار کرد: دستورالعمل منع ورود خودروهای غیربومی به دلیل کنترل شیوع کرونا و همزمان با چند استان دیگر در استان بوشهر نیز اجرا شده است که در همه شهرهای استان بوشهر با استقرار نیروها از ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی -به استثنای کامیون‌ها- به داخل استان جلوگیری می‌شود.

سرهنگ پاپری خاطرنشان کرد: در خصوص ورود خودروهای غیربومی ممنوعیت و محدودیت داریم که هم اعمال قانون و هم برگشت به مبدا صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: در خصوص ترددهای درون شهری نیز کنترل‌ها کماکان ادامه دارد و تخلفات از طریق دوربین‌های ناجا ثبت می‌شود.

ممنوعیت سفر به شهرهای زرد

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه شماره ۴ کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا منتشر شده در ۲۰ بهمن ماه آمده است: به­ منظور مدیریت روند بیماری در برخی از شهرهای زرد مسافرپذیر (که کماکان با آمار ترددها و حضور افراد غیربومی افزایشی مواجه هستند.) ممنوعیت ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی و جریمه پانصد هزار تومانی در صورت عدم رعایت تعیین شده، اجرایی می­گردد، که عبارتند از:

"کلیه شهرستان‌­های با وضعیت زرد در سه استان مازندران، گیلان و گلستان و شهرهای مشهد، شیراز، قم، کیش، قشم، بوشهر و بندرعباس که در صورت وضعیت زرد، ممنوعیت مورد نظر اعمال خواهد شد. لذا هم­وطنان عزیز قبل از تصمیم به مسافرت به این شهرها وضعیت را بررسی و در صورت شرایط زرد کرونایی از مسافرت خودداری نمایند."

گفتنی است از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۹ هزار و ۳۳۳ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌ و ۸۶۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند. در حال حاضر تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونا استان بوشهر همچنان سه رقمی است.

انتهای پیام

کد خبر 17521
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار