جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
مقابله جدی با قاچاق، اولویت اصلی مرزبانان در سال جاری
ایسنا/بوشهر فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از مرزهای آبی استان بوشهر تاکید کرد: یکی از اولویت های اصلی مرزبانی و نیروی انتظامی در سال جاری، جلوگیری از ورود کالای قاچاق در سراسر مرزهای کشور است.

سردار حسین اشتری، در جمع خبرنگاران با قبولی طاعات و عبادات هموطنان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بحمدالله مرزبانان نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در سواحل، دریا و مرزهای خشکی با اقتدار به از سرحدات کشورمان حراست و پاسداری می کنند.

وی با اشاره به حضور شبانه روزی و مستمر مرزبانان نیروی انتظامی در برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی افزود: در سال گذشته برای افزایش توان عملیاتی مرزبانان در مناطق مرزی و عملیاتی تجهیزات پیشرفته و جدیدی به یگان های مرزی اختصاص گردید.  

سردار اشتری در ادامه تصریح کرد: مرزبانان نیروی انتظامی با روحیه انقلابی و جهادی در راستای برقراری امنیت و دفاع از ارزش های ایران اسلامی در سراسر مرزهای کشورمان آماده جانفشانی می باشند.

فرمانده ناجا با اشاره به نامگذاری سال 1400 " تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها " از سوی معظم له بیان کرد: یکی از اولویت های اصلی مرزبانی و نیروی انتظامی در سال جاری، جلوگیری از ورود کالای قاچاق در سراسر مرزهای کشور می باشد که همکاران ما با قاطعیت و اجرای قانون با این پدیده شوم مقابله خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: به لطف پرودگار، مرزبانان غیور ایران اسلامی با همت مضاغف و استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و حضور مستمر و شبانه روزی در مرزها، آمادگی کامل در برقراری امنیت مرزها را بعهده دارند و مقابله جدی با هرگونه قاچاق را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: دعای خیر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و مردم عزیز کشورمان بدرقه راه حافظان نظم و امنیت در نیروی انتظامی و مرزبانی خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 23339
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار