جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کاهش ۳۵ درصدی بستری شدگان کرونایی در رباط کریم
رباط کریم- فرماندار رباط کریم از کاهش ۳۵ درصدی بستری شدگان کرونایی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۳۰ درصد مراجعه کنندگان کرونایی در رباط کریم متعلق به خارج شهرستان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، نظام ملکشاهی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت کرونایی رباط کریم اظهار داشت: طبق آمارهای اعلامی از بیمارستان و مراکز درمانی و بهداشتی رباط کریم شاهد افزایش فوتی‌های کرونایی در شهرستان رباط کریم هستیم.

ملکشاهی افزود: متأسفانه در هفته جاری با فوت ۱۶ نفر از شهروندان در داخل و خارج شهرستان با افزایش روبرو بوده ایم که ۳۰ درصد مراجعه کنندگان متعلق به خارج شهرستان هستند.

فرماندار رباط کریم بیان داشت: تاکنون در سه شهر پرند، رباط کریم و نصیر شهر ۴ هزار نفر واکسینه شده اند یک هزار و ۵۰۰ دوز واکسن برای سالمندان بالای ۷۵ سال تزریق در ۵ مرکز منتخب انجام شده ۱۹ مرکز دیگر آماده به کار هستند.

وی عنوان داشت: خوشبختانه در تعداد بستری‌ها بیماران کرونایی شاهد کاهش ۳۵ درصدی و در خصوص تست pcr مثبت با ۱۵ درصد کاهش در رباط کریم روبرو بوده ایم.

ملکشاهی با تاکید بر اینکه حتی در صورت تکمیل واکسیناسیون در دوز اول ایمنی کامل ایجاد نخواهد شد گفت: همچنان نیازمند رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان و اصناف هستیم و از همه اقشار جامعه می‌خواهیم نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک حساس بوده و این اعمال را در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 24978
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار