پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 16 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
زمان بندی تزریق دوز دوم واکسن کرونا در یزد اعلام شد
یزدـ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد از اعلام زمان بندی تزریق دوز دوم واکسن در استان یزد خبر داد.

محمدرضا دهقانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا از امروز در شهر یزد فعالیت خود را اغاز کرد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر با همکاری بسیج جامعه پزشکی و مرکز بهداشت استان و شهرستان یزد سالن ورزشی امام علی (ع) و سالن ۱۴ معصوم به عنوان مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهر یزد در نظر گرفته شده است.

دهقانی با اشاره به تزریق دوز دوم واکسن در استان بیان کرد: با ورود محموله جدید واکسن کرونا به استان و به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت و نیز پیشبرد منظم برنامه، تزریق دوز دوم واکسن گروه های سنی طبق جدول زمان بندی از امروز در استان آغاز شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد عنوان کرد: افرادی که ۱۵ تا ۱۸ اردیبهشت دوز اول واکسن را دریافت کرده اند، برای دریافت دوز دوم، ۳۱ خرداد به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی ادامه داد: همچنین افرادی که دوز اول را در تاریخ های، ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت، ۲۲ الی ۲۵ اردیبهشت، ۲۶ الی ۲۷ اردیبهشت، ۲۸ الی ۳۰ اردیبهشت دریافت کرده اند برای دریافت دوز دوم به ترتیب از اول تا ۵ تیرماه به مراکز مراجعه کنند.

دهقانی گفت: همچنین دریافت کنندگان دوز اول واکسن از ۳۱ اردیبهشت تا دوم خرداد و سوم خرداد تا ششم خرداد ماه برای تزریق دوز دوم ششم و هفتم تیرماه به مراکز مراجعه کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد تصریح کرد: سالمندان بالای ۷۰ سال نیز که تاکنون دوز اول واکسن را دریافت نکرده اند، می توانند به مراکز واکسیناسیون در استان مراجعه کنند.

کد خبر 26874
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار