جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
دوران آقایی امریکاه در منطقه به سر رسیده است

خارگ : نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقتدار کشور گفت: امروز ما دیگر نگران قدرت آمریکا نیستیم و از آنها نمی‌ترسیم.

به گزارش خبرنگار خارگ آنلاین ، عبدالکریم جمیری صبح پنجشنبه در مراسم یوم الله ۱۳ آبان جزیره خارگ اظهار داشت: همواره حضور شما در این جزیره موجب امنیت و آرامش و پاسداری از منابع ملی برای این سرزمین و مردم گرانقدر ایران اسلامی بوده است.

وی اضافه کرد: روز مبارزه با استکبار جهانی، روز تاریخی مقابله جدی مردم ایران اسلامی با آمریکای جنایتکار، تداعی‌گر خاطرات ارزشمند و روایتگر عظمت این مردم گرانقدر است که دیروز کجا بودند و امروز در کجا قرار دارند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: یک روز ایادی و دست نشانده‌های آمریکای جنایتکار در این سرزمین اجازه نفس کشیدن به مردم ما نمی‌دادند، تمام ذخایر ما را می‌بردند و مردم را در حد اعلا تحقیر می‌کردند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی پا بر گلوی مردم گذاشته بود و با دست نشاندگان خود در این سرزمین بر منطقه حکومت می‌کرد و خوی استکباری خود را متجلی می‌کرد.

جمیری افزود: آمریکایی‌ها در این منطقه یکه تاز میدان بودند و به هیچکس فرصت اعتراض و مقابله نمی‌دادند اما این مردم معتقد، به رهبری امام عظیم الشان و راحلمان نظامی را مستقر کردند که بالاترین ماموریتش استقرار عدالت و مبارزه با ظالم و استعمار و استثمار بوده و هست.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این مردم انقلاب کردند تا با ظالمین مقابله کنند و نه تنها مردم ایران، بلکه مستضعفان عالم را از دست این جنایتکاران علیه بشریت نجات بدهند.

وی ادامه داد: یک روز دانشجویان پیرو خط امام جاسوس‌خانه آمریکا را به تسخیر درآوردند و با اسنادی که از این جاسوس‌خانه به دست آمد مشخص شد که آنها چه جنایاتی علیه این مردم رقم زده‌اند.

جمیری گفت: این حرکت دانشجویان مورد تأیید امام استکبارستیز ما قرار می‌گیرد و انقلاب دوم نامگذاری می‌شود، آمریکایی که با خوی استکباری خود در منطقه یکه تازی می‌کرد به جایی رسید که مردم عالم شاهد افول آن باشند و از آن جایگاه استکباری به ذلت بیفتد.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها برای رسیدن به منافع خودشان از هیچ جنایتی فروگذار نکردند، در بیش از ۶۰ کشور جنگ راه انداختند و به مردم آسیب جدی رساندند و هنوز هم ادامه دارد.

وی ادامه داد: اما با حرکت امام عزیز و رهبر معظم، هر آنچه در عرصه سیاسی نظامی و رسانه‌ای داشتند به میدان آوردند و نه تنها به موفقیتی نرسیدند بلکه عظمت این مردم بزرگ در چشم دنیا بیشتر شد. هر حرکت آنها می‌توانست یک انقلاب و یک کشور را ساقط کند ولی این مردم امروز قدرتمندتر از هر موقعی جلوی آمریکای جنایتکار ایستاده‌اند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: داعش را برای تفرقه و دو دستگی و از بین بردن امت اسلامی علم می‌کنند ولی با همت و جهاد سردار عزیزمان آنها ناکام ماندند. هیچکدام از توطئه‌های آنها نتوانسته این مردم را به عقب گرد وادار کند.

وی اضافه کرد: امروز آمریکا کارش به جایی رسیده که دست به دزدی دریایی می‌زند، این ناشی از خوی استکباری و سودجویانه اوست که توان مقابله با این نظام مقدس و مردم قدرتمند را ندارد و ذلیلانه دست به دزدی دریایی می‌زند و همچون گذشته با سربازان رشید ایران اسلامی مواجه شد و با حضور مقتدرانه پاسداران عظیم القدر ایران اسلامی پوزه آنها به خاک مالیده شد. امروز ما دیگر نگران قدرت آمریکا نیستیم و از آنها نمی‌ترسیم.

جمیری گفت: ما روزی که هیچ توان نظامی و تسلیحاتی نداشتیم با دست خالی هشت سال در مقابل آنها ایستادیم ولی امروز که یک قدرت بلامنازع در منطقه هستیم آنها هرگز نمی‌توانند با این قدرت مقابله کنند و به ناچار دست به دزدی دریایی می‌زنند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما مردم بودید که آن هیمنه و عظمت را به ذلت کشاندید با اعتقاد و ایمان راسخ به راه اسلام؛ اعتماد به این سربازان گرانقدر و سبزپوشان عزیز که امروز در اوج قدرتند. امروز شما با امید به آینده و امید اضمحلال قدرت‌ها به آن نائل می‌شویم.

وی اضافه کرد: این آمریکایی هستند که باید طعم ذلت را بچشند و مردم دنیا شاهد افول آنها باشند و شاهد سقوط خواهند بود. امروز در منطقه هر جا حرکتی کرده‌اند در عراق در سوریه در افغانستان مجبور شده‌اند ذلیلانه آنجا را ترک کنند.

جمیری خاطرنشان کرد: با حضور پاسداران و ارتشیان قدرتمند و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب دیگر در این منطقه جایی ندارند دوران آقایی آنها در منطقه به سر رسیده است.

کد خبر 35944

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار