جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
۹ بیمار جدید کرونایی در سمنان بستری شدند
سمنان- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در مناطق تحت پوشش دانشگاه، ۹بیمار کرونایی با تشخیص قطعی، در بیمارستان‌های این دانشگاه بستری شدند.

کامران قدس در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در ۲۴ ساعت منتهی به شنبه ۹ بیمار قطعی کرونایی، در بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان بستری شدند، بیان کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۹ هزار و ۱۸۷ مورد مثبت بیماری کرونا در مجموعه تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون دامغان و سمنان در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان در وضعیت نارنجی قرار دارد، افزود: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز بیماری کرونا تاکنون به ۱۰ هزار و ۵۸۸ نفر رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه ۳۸ هزار و ۵۹۹ بیمار در این بازه زمانی به صورت سرپایی شناسایی شدند، ابراز کرد: موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید ۱۹ از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه به ۹ هزار و ۴۶۶ نفر رسیده است.

به گزارش مهر، استان سمنان دارای دو دانشگاه علوم پزشکی است در نتیجه در سراسر استان سمنان دو شهرستان دامغان، شاهرود در وضعیت نارنجی و شکننده کرونایی، مهدی‌شهر و سرخه، سمنان و گرمسار در وضعیت زرد و آرادان و میامی در شرایط آبی کرونایی از لحاظ رنگ بندی و محدودیت‌ها قرار دارند و نگرانی امروز مسئولان بهداشت و درمان استان سمنان، کاهش استفاده از ماسک و پروتکل‌ها است.

کد خبر 37160
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار