جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
بوشهر در تخصیص اعتبارات عمران روستایی ویژه دیده شود
ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: این استان به‌خاطر نقش‌آفرینی مهمی که در اقتصاد کشور دارد، باید در تخصیص اعتبارات عمران روستایی ویژه دیده شود.

محمدهادی رستمیان در نشست با معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اشاره به ظرفیت‌های موجود در سطح روستاهای استان بوشهر، بیان کرد: بنیاد مسکن باید با آگاهی از پتانسیل‌های موجود در هر روستا، طرح‌های مهمی در بخش‌های عمرانی، اقتصادی، معیشتی و زیرساختی در روستاهای استان اجرا کند.

وی تصریح کرد: از طریق هماهنگی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بزودی تخصیص اعتبارات خوبی به بنیاد مسکن استان داده خواهد شد، اما سهم بوشهر از اعتبارات ملی جهت تحول اساسی در روستاها باید افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر با اشاره به اینکه هم‌اکنون ۱۳۲ روستا در سطح استان نیازمند بازنگری طرح هادی هستند، افزود: با هم‌افزایی و مشارکت میان دهیاران و بنیاد مسکن پروژه‌های موثری در روستاها اجرا خواهد شد.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز در این نشست با اشاره به افزایش سهم استان بوشهر از محل قیر رایگان، گفت: تلاش خواهیم کرد در صورت نیاز سهم این استان را از محل قیر رایگان جهت اجرای پروژه‌های آسفالت معابر افزایش دهیم.

محمدرضا شاملو گفت: هم‌اکنون مطالعات مورد نیاز جهت شناسایی  روستاهای در خطر سیلاب در استان بوشهر انجام شده که‌در اینباره اعتبارات خوبی برای اجرای سیل بند و دیوارهای حفاظتی اختصاص خواهیم داد.

وی با اشاره به پیشنهاد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر مبنی بر انجام مطالعات برای اجرای طرح‌های مهم باتوجه به ظرفیت‌های موجود در هر روستا، گفت: در اینباره تلاش می‌کنیم طرح‌های خوبی را در روستاهای بوشهر اجرا کنیم تا روستاها معیشت‌محور شوند.

انتهای پیام

کد خبر 41117
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار