جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰
۳۰ درصد اقتصاد کشور در اختیار وزارت راه و شهرسازی است
بوشهر- معاون توسعه منابع وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اجرای نهضت مسکن و حمل و نقل، گفت: ۳۰ درصد اقتصاد ملی کشور در اختیار وزارت راه و شهرسازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، ایمان اسلامیان صبح چهارشنبه در آئین معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه اقتصادی دارای ظرفیت‌های بسیار بزرگی است و یکی از سه استان اول کشور در زمینه رشد اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه مسکن و حمل و نقل از فرآیندهای مهم اقتصادی در کشور محسوب می‌شود اضافه کرد: با توجه به این دو مقوله، حجم بیش از ۳۰ درصد اقتصاد کشور مربوط به وزارت راه و شهرسازی است.

معاون توسعه منابع وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: استان بوشهر سهم قابل توجهی از منابع حوزه حمل و نقل را به خود اختصاص داده است و در بخش‌های مختلف پروژه‌های مهمی در این استان در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه نهضت مسکن تحول عظیمی را در کشور ایجاد می‌کند افزود: چهار میلیون واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن به عنوان بزرگترین طرح عمرانی در تاریخ کشور ساخته می‌شود.

اسلامیان همراهی و همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای طرح نهضت مسکن را ضروری دانست و بیان کرد: ارتقای رضایت‌مندی جامعه هدف و افرادی که با وزارت راه و شهرسازی تعامل دارند مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی تاکید کرد: اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های دولت در زمینه نهضت ملی مسکن و حمل و نقل عقب‌ماندگی اقتصادی گذشته را جبران می‌کند و در این راستا رشد اقتصادی نباید کمتر از ۸ درصد باشد.

معاون توسعه منابع وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه در دهه ۹۰ فرصت‌های خوبی در حوزه اقتصادی کشور از دست رفته است اضافه کرد: فرصتی برای آزمون خطا نداریم و خیلی از محیط‌ها به نهضت ملی مسکن و حمل و نقل گره خورده است.

در این مراسم محمود دستغیبی به‌عنوان مدیرکل راه شهرسازی استان بوشهر معرفی شد و از خدمات فرزاد رستمی تقدیر شد.

کد خبر 41525
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار