جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 10 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
سارقین زورگیر تلفن همراه در دشتستان دستگیر شدند
ایسنا/بوشهر فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: سارقانی که با شیوه زورگیری اقدام به سرقت تلفن همراه شهروندان می‌کردند، کمتر از ۶ ساعت دستگیر شدند.  

سرهنگ فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام یک فقره سرقت به روش زورگیری در یکی از محلات شهر برازجان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل سرقت و آغاز تحقیق در این زمینه مشخص شد که یکی از شهروندان، حین عبور از خیابان فرعی در حال صحبت با موبایل خود بوده که ۲ نفر به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت به سمت وی حمله ور شده و با تهدید سلاح سرد نسبت به سرقت موبایل و وجه نقد وی اقدام کرده که با شجاعت و عکس العمل به موقع این شهروند به سرعت از محل متواری شدند.

سرهنگ آراوند ادامه داد: بلافاصله ماموران اقدامات پلیسی خود را آغاز و با انجام تحقیقات میدانی موفق به شناسایی مخفیگاه  سارقان شده و در یک عملیات غافلگیرانه کمتر از ۶ ساعت پس از سرقت، آن ها را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه  متهمان در بازجویی های اولیه پلیس به ۳ فقره سرقت دیگر اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از محل اختفای سارقان تعدادی سلاح سرد و اموال سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امنیت یک مقوله مشارکتی است و همه آحاد جامعه در آن نقش دارند، توصیه من این است که تمامی شهروندان نسبت به  تامین و ارقاء امنیت با پلیس مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام

کد خبر 42358
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار