جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰
مدیرکل سازمان بهزیستی استان بوشهر منصوب شد
ایسنا/بوشهر آیین تکریم و معارفه مدیران کل سازمان بهزیستی استان بوشهر با حضور معاون استاندار و معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

محمد هادی رستمیان معاون امور عمرانی استاندار بوشهر در این آیین تاسیس سازمان بهزیستی را یکی از مهمترین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نام برد و افزود: این سازمان دارای شرح وظایف بسیارگسترده‌ای است که بنا به آموزه‌های دینی، مورد توجه خاص انبیا و ائمه است.

وی خدمت به جامعه معلولین، خانواده‌های بی سرپرست و بد سرپرست و را از خدمات خداپسندانه و ارزشمند نام برد و تصریح کرد: قطعا همه عزیزان خدمتگزار در این حوزه در دنیا و آخرت از ارزش و اجر خاص و ویژه‌ای برخوردار هستند.

معاون استاندار بوشهر در ادامه به حفظ کرامت انسانی جامعه هدف در سازمان بهزیستی اشاره کرد و افزود: از آنجا که انسان از هر قشری در جامعه دارای شرافت ذاتی است و نباید شرافتش لکه دار شود، بنابراین به تمامی خدمتگزاران در این عرصه، توصیه می‌کنم تمامی خدماتی که ارائه می‌شود با حفظ کرامت انسانی جامعه تحت پوشش این سازمان باشد.

محمد هادی رستمیان برای رسیدن به نتیج مطلوب و مثبت اعم از رفع نیازمندیها، معیشت، اشتغال و مسکن مناسب برای جامعه هدف، برنامه ریزی مدون و منظم را در اولویت دانست و تصریح کرد: این سازمان باید طرح جامعی اعم از جمعیت تحت پوشش و تمامی نیازمندی‌ها را در نظر داشته باشد تا بتواند طی یک سال آینده گام‌های محسوس و قابل لمسی بردارد.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری بوشهر در پایان ضمن تقدیر و قدردانی از زحمات دکتر حاجیونی مدیرکل پیشین بهزیستی استان بوشهر از دکتر اسدی راد مدیرکل جدید، خواستار تقویت بدنه کارشناسی این سازمان در عرصه خدمات رسانی، جلب مشارکت مردم و اعتمادسازی آنان، هزینه کرد صحیح و درست منابع و شفافیت آمار شد و تاکید نمود؛ مجموعه استانداری بوشهر نیز در این امرخطیر همراه و در کنار سازمان بهزیستی خواهد بود.

گفتنی است در این مراسم با اهدا لوح تقدیر از زحمات دکتر حاجیونی مدیرکل بهزیستی استان بوشهر قدردانی و حکم انتصاب دکتر اسدی راد به عنوان مدیرکل جدید سازمان بهزیستی استان بوشهر قرائت شد.

انتهای پیام

کد خبر 42623
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار