پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 9 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
ظرفیت مجموعه‌های دانش‌بنیان در بوشهر برای تولید و اشتغال فعال می‌شود
ایسنا/بوشهر معاون اقتصادی استاندار بوشهر از عزم جهادی مدیریت استان برای تحقق شعار سال خبر داد و گفت: ظرفیت مجموعه‌های دانش‌بنیان برای تولید و اشتغال فعال می‌شود.

علی باستین اظهار کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغالزایی" نامگذاری شده و همه موظفیم در راستای تحقق دقیق شعار سال گام برداریم.

وی با بیان اینکه، شعار سال نباید روی کاغذ بماند افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که شعار سال نباید تنها روی سربرگ‌های اداری و تابلوهای شهری منتشر شود، بلکه باید با عزم جهادی در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید اهتمام ورزیم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر دارای ۳ منطقه ویژه اقتصادی و ۱۲ شهرک صنعتی و ۷ ناحیه صنعتی است و برای تحقق شعار سال باید از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را ببریم.

باستین تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی موجبات رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار می‌شود و باید از کاغذبازی و بوروکراسی بیهوده پرهیز کرده و راه را برای تسهیل سرمایه‌گذاری فراهم کنیم.

وی گفت: استقرار ۵۳ فاز پالایشگاهی و پتروشیمی شامل ۲۸ پالایشگاه و ۲۵ مجتمع بزرگ پتروشیمی در استان از جمله ظرفیت‌های مهم استان است و باید از این مجموعه‌ها در اشتغال جوانان بومی بهره ببریم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: بنادر استان بوشهر ظرفیت ۴۵ میلیون تن تخلیه و بارگیری را دارند و می‌توان از این ظرفیت عظیم در توسعه اقتصادی استان بهره گرفت.

باستین بیان کرد: ظرفیت کشاورزی و همچنین حوزه شیلات و حوزه معدن نیز برای ایجاد شغل بسیار موثر است و نباید مورد غفلت واقع شوند.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت مجموعه‌های دانش‌بنیان برای تولید و اشتغال تاکید کرد و افزود: استان بوشهر در حوزه دانش‌بنیان، ظرفیت مناسبی دارد و باید از این ظرفیت در تولید و اشتغال، بیش از پیش بهره ببریم.

انتهای پیام

کد خبر 43775
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار