سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 14 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
ساروخ ايراني در آسيا خوش درخشيد

خارگ : ساروخ ایرانی (موشک انداز) لقب وحيد عرب زاده است که قطری ها به ملی پوش افتخار آفرین استان بوشهر و جزیره خارگ داده اند 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خارگ آنلاین طاهره برزگر: وحيد عرب زاده ورزشكار ٢٧ ساله ي اهل جزيره خارگ كه در سال ۲۰۱۵ در کشور عمان بعنوان بهترین و فنی‌ترین بازیکن مسابقات از سوی کمیته برگزاری مسابقات آسیا انتخاب شد، با درخشيدن در فينال مسابقات هندبال ساحلي آسيا ، بار ديگر برگ زريني بر افتخارات جوانان برومند استان بوشهر افزود.


هشتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی مردان آسیا که از تاریخ 2 فروردین ماه 1401 و با حضور شش تیم ایران، هند، قطر، عمان، ویتنام و فیلیپین در تهران آغاز شده بود، روز گذشته به ایستگاه پایانی خود رسید. در آخرین روز این مسابقات تیم ملی هندبال ایران با حمایت هواداران و در حضور وزیر ورزش برابر قطر قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و با توجه به میانگین گل بهتر عنوان قهرمانی قاره کهن را نیز به خود اختصاص داد.


بازی با قطر که در 5 سال گذشته عنوان قهرماني آسيا را داشت در اوج حساسیت دنبال گرديد و در نهايت ايران موفق شد به سهميه ي جام جهاني دست يابد و شيريني اين پيروزي در آغازين روزهاي سال نو به كام مردم كشورمان نشست.قابل توجه است كه سال ها قبل قطري ها در بازي با ايران لقب ساروخ ايراني(موشك انداز) را به وحيد عرب زاده داده بودند.

کد خبر 44114

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار