سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 14 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱
مسئول مرکز خدمات بهزیستی از آغاز طرح آموزشی پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای خود آسیب رسان(خودکشی/خودجرحی)در خارگ خبر داد.

خارگ : با توجه به وظیفه ذاتی سازمان بهزیستی در خصوص پیشگیری از اعتیاد و کاهش دیگر آسیب های اجتماعی، در اواخر سال۱۴۰۰با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان  و معاونت پیشگیری بهزیستی برنامه ریزی هایی صورت گرفت و این طرح آموزشی از هفته آینده در ادارات، مدارس،مساجد،حسینیه ها وشرکت های مستقر آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین : زلیخا رحیمی بیان کرد: با توجه به وظیفه ذاتی سازمان بهزیستی در خصوص پیشگیری از اعتیاد و کاهش دیگر آسیب های اجتماعی، در اواخر سال۱۴۰۰با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان  و معاونت پیشگیری بهزیستی برنامه ریزی هایی صورت گرفت و این طرح آموزشی از هفته آینده در ادارات، مدارس،مساجد،حسینیه ها وشرکت های مستقر آغاز خواهد شد.
با توجه به اینکه پیشگیری یک فرآیند گام به گام و کاملا تخصصی می باشد ابتدا آسیب شناسی های لازم صورت گرفته است و براساس اطلاعات به دست آمده از بررسی ریشه های آسیب در جزیره، برنامه ای مستمر با زمانبندنی طولانی تدوین گشته است.
وی از جناب مهندس بحرینی شهردار محترم و همچنین اعضای محترم شورای شهر جهت دیدگاه ویژه به مقوله آموزش و ارتقاء بهداشت روان و حمایت های مادی و معنوی قدردانی نمود.

کد خبر 44348

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار