پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 9 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
بستری ۴۶ بیمار جدید کرونایی در گیلان/ حال ۳۶ بیمار وخیم است
رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری ۴۶ بیمار جدید کرونایی در این استان، گفت: حال ۳۶ بیمار کرونایی وخیم است.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین روند ویروس کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: روند سینوسی کرونا در استان گیلان ادامه دارد گاهی شاهد افزایش و زمانی شاهد کاهش آمارها هستیم.

وی با بیان اینکه امروز شاهد کاهش تعداد بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های استان گیلان در مقایسه با روز گذشته هستیم که نشان دهنده روند غیر قابل پیش بینی برای این ویروس است، گفت: در شبانه روز گذشته ۴۶ بیمار جدید در بیمارستان‌های پذیرش شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون مجموع بستری‌های کرونا در استان گیلان با ۲۹ نفر کاهش به ۱۹۹ بیمار رسیده است، ادامه داد: متأسفانه حال ۳۶ بیمار وخیم گزارش شده است.

وی همچنین اضافه کرد: ۴۶ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند که از از این تعداد ۵ نفر امروز به این بخش منتقل شده‌اند.

مهرابیان با تأکید بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و توجه به فاصله گذاری اجتماعی، افزود: واکسیناسیون نیز باید از سوی شهروندان مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: کنترل و مهار کرونا در استان گیلان تنها با مشارکت مردم و تسریع در روند واکسیناسیون امکان پذیر است.

کد خبر 44543
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار