سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 14 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵
گزارش عملکرد شش ماهه شورای اسلامی شهر خارگ (بخش دوم )

خارگ : شعیب بحرینی شهردار خارگ به ارائه عملکرد مدیریت شهری پرداخته و بخشی از عملکرد گسترده مجموعه شهرداری که به گفته ایشان با تلاش تمامی واحدها و تک تک کارکنان خدوم شهرداری اتفاق افتاده را بیان نمودند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خارگ آنلاین سید خلیل پیام : شهردار خارگ سخنان خود را با این کلید واژه آغاز کرد (*توسعه پایدار شهری یکی از اهداف اساسی و محور فعالیت های مدیریت شهریست *)
با انجام تغییرات در سِمت های مدیریتی که سرمایه های واقعی هر سازمان هستند، همچنین تنظیم و نظارت بر ساعات کار اداره سعی بر آن داریم شرایط مطلوبی جهت ارائه خدمات بهتر به همشهریان فراهم آوریم .


بطور مثال با تغییر در واحد خدمات شهری و برنامه ریزی جدید و تهیه ماشین آلات مورد نیاز در سطح شهر به پاکیزگی نسبی مناسب دست یافتیم .


در واحد فضای سبز با جایگزینی درختان مُثمر بجای درختان کنوکارپوس و هرس کردن کامل درختان سطح شهر و همچنین استفاده از بخش بلا استفاده فضای پشت محوطه شهرداری این فضارا به محل کاشت نهال یا گلخانه محل پرورش گل و گیاه تبدیل کردیم .


در خصوص نورپردازی و بهسازی روشنایی معابر سطح شهر که از لحاظ ایمنی، زیباسازی و همچنین ایجاد امنیت شهروندان در شب بسیار حائز اهمیت است در خیابان امام خمینی، طالقانی و دیگر معابر سطح شهر با تعویض تیر برق های فرسوده ونصب روشنایی جدید وضعیت روشنایی را بهبود بخشیدیم .


در بخش مبلمان شهری و فضا سازی بَصَری اقدام به طراحی و رنگ آمیزی نقاطی از شهر مانند : دیوار پایگاه جوشن ، کوچه های خیابان امام خمینی که با طراحی کاه گِل تِمِ سنتی پیدا کرد و چند نقطه دیگر از شهر سعی بر رفع آلودگی های بصری نمودیم که بصورت نسبی انجام شده و با برنامه ریزی ادامه خواهد یافت. ( البته با جذب اعتبار  مناسب )
با استفاده از ظرفیت های موجود اقدام به تعریض و بهسازی برخی کوچه ها با عرض کم و نا مناسب مانند کوچه حسینیه اعظم و چند کوچه قدیمی دیگر در سطح شهر نموده و فضا سازی مناسبی صورت پذیرفت .


درخصوص ماشین آلات شهرداری پس از بازدید کلی انجام شده و تهیه گزارش از وضعیت   ماشین آلات اقدام به تعمیرات کلی چند دستگاه ماشین سنگین بلا استفاده مانند بنز خاور کمپرسی ۸۰۸ ، مینی لودر بیل بکهو  و همچنین نوسازی ماشین مکانیزه خدمات شهری با هزینه مناسب ، ماشین آلات را با تمام توان در جهت خدمات رسانی به مردم بکار گرفتیم .


در ادامه شهردار خارگ با تقدیر از همراهی و همدلی مسؤلین استان ، امام جمعه محترم خارگ و تمامی اعضای شورای شهر و همکاری مداوم و حمایت تمام قد بخشدار ویژه جناب دشتی زاده اذعان نمودند که با همراهی مسؤلین و همکاری مردم شریف خارگ خدمات مطلوب تر که حق مردم شریف جزیره میباشد را به ایشان ارائه خواهیم داد .


در پایان اعضای شورای شهر به بیان گوشه ای از فعالیت های شورا و پیگیری مشکلات شهرو اهداف تعیین شده شورا  پرداخته و به سؤالات حاضرین پاسخ دادند و جلسه با ذکر صلوات بر محمد و آل محمد پایان یافت .

کد خبر 44964

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار