سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 14 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱
دستگاه سیتی اسکن بنام خارگ به کام جم؟

خارگ : مدت هاست از وعده مسولان در رابطه با خرید و نصب  یک دستگاه سیتی اسکن برای تنها بیمارستان تخصصی خارگ می گذرد اما هنوز خبری از عملی شدن این قول نیست.با اینکه حدود یکماه پیش مسول روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت به خبرنگار خارگ آنلاین گفت که دو دستگاه سیتی اسکن برای بیمارستان شهدای صنعت نفت خارگ و توحید جم خریداری شده اما در روزهای اخیر مشخص شد که این موضوع به شکل دیگری در جریان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خارگ آنلاین طاهره برزگر : مدت هاست از وعده مسولان در رابطه با خرید و نصب  یک دستگاه سیتی اسکن برای تنها بیمارستان تخصصی خارگ می گذرد اما هنوز خبری از عملی شدن این قول نیست.با اینکه حدود یکماه پیش مسول روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت به خبرنگار خارگ آنلاین گفت که دو دستگاه سیتی اسکن برای بیمارستان شهدای صنعت نفت خارگ و توحید جم خریداری شده اما در روزهای اخیر مشخص شد که این موضوع به شکل دیگری در جریان است.

دستگاه سیتی اسکن خارگ کجاست؟

طبق شنیده های برخی مسولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مشخص شد ،  احتمالا تنها یک دستگاه سیتی اسکن  توسط بهداشت و درمان صنعت نفت خریداری شده که این دستگاه جایگزین دستگاه قدیمی سیتی اسکن بیمارستان توحید جم شده است. این موضوع باعث شد تا خبرگزاری خارگ آنلاین در تماس مجدد با مسول روابط  عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت پیگیر  این مساله شود که عبداله زاده در پاسخ به این سوال گفت : متاسفانه  روند خرید دستگاه سیتی اسکن برای جزیره خارگ در مرحله ی بستن قرار داد متوقف شده و تاکنون خبر جدیدی در این رابطه منتشر نشده است.

بیمارستان خارگ هنوز تجهیز نشده

عزیزی ، رابط روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در بیمارستان خارگ گفت: محل نصب دستگاه سیتی اسکن در بیمارستان شهدای نفت خارگ  از محل اولیه تغییر کرده و متاسفانه به دلیل افزایش هزینه کرد هنوز اقدامی برای تجهیز مکان صورت نگرفته است.

 بیماران جزیره  و مرز حیات و ممات
 گاهی به چشم دیده ایم که برای  نجات جان بیماران و عزیزانمان ، دقایق و حتی ثانیه ها ارزشمند هستند، آنهم در جزیره ای که اعزام بیمار بدحال با طی ساعت ها زمان، ساعت ها اصرار ، تمنا و شاید و اما اگر صورت می پذیرد. دستگاه سیتی اسکن همانند قلب تپنده برای بیمارستان ضروریست پس پیگیری عملی مسولان شهر تا حصول نتیجه امری بدیهی و ضروری است.

کد خبر 45004

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار