چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 15 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰
از پیوند مردم،شورا، رسانه تا پیگیری و پاسخ

خارگ : در پی انتشار خبر سرنوشت دستگاه سیتی اسکن خارگ ،دکتر سعید گران پی  رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ  در تماس تلفنی با خبرنگار خارگ آنلاین گفت : با تلاش مستمر مسولان بهداشت و درمان صنعت نفت و آیت الله صفایی بوشهری از امروز تا قریب به ۴۵ روز دیگر  دستگاه سیتی اسکن وارد خارگ خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خارگ آنلاین طاهره برزگر :  پیگیری سرنوشت  دستگاه  سیتی اسکن خارگ از سال ها قبل با تلاش  بسیاری از نیروهای مردمی، مسولان  و کادر درمان  در جریان بود تا اینکه در سال گذشته همزمان با شروع بکار دولت جدید و همیت امام جمعه  و بخشدار ویژه خارگ در کنار دستور قاطع آیت الله صفایی بوشهری  در جلسه ای با حضور نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی، تامین اجتماعی و بهداشت و‌درمان صنعت نفت قرار بر این شد که با فوریت یک دستگاه سیتی اسکن برای بیمارستان خارگ خریداری شود. اما با گذشت چند ماه از این جلسه خبری از تجهیز بیمارستان نفت خارگ و  خرید دستگاه سیتی اسکن نبود.

سرنخ  دستگاه سیتی اسکن خارگ

لطف اله علی پور نایب رئیس شورای شهر خارگ در  حاشیه ی سفر اخیر فرماندار و مسولان دانشگاه علو م پزشکی به جزیره خارگ  از مسولان خواست  تا وضعیت خرید دستگاه سیتی اسکن خارگ را روشن کنند.با دریافت اطلاعاتی از این روند ؛ خبرگزاری خارگ آنلاین در تماس با مسول روابط عمومی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اطلاعات دیگری دریافت کرد و خبر جدیدی منتشر شد.

شمارش معکوس ورود دستگاه  سیتی اسکن  به خارگ

 

در پی انتشار خبر سرنوشت دستگاه سیتی اسکن خارگ ،دکتر سعید گران پی  رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر و خارگ  در تماس تلفنی با خبرنگار خارگ آنلاین گفت : با تلاش مستمر مسولان بهداشت و درمان صنعت نفت و آیت الله صفایی بوشهری از امروز تا قریب به ۴۵ روز دیگر  دستگاه سیتی اسکن وارد خارگ خواهد شد. وی همچنین از  شروع  نچندان دور تجهیز مکان نصب دستگاه در بیمارستان  شهدای صنعت نفت خارگ  خبر داد.از طرفی  مسولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و سازمان تامین اجتماعی نیز  باید در پی عملی کردن قول های خود به مردم خارگ باشند.

کد خبر 45011

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار