پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 9 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
۲۸۷ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی خراسان رضوی بستری هستند
مشهد ـ رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حال حاضر ۲۸۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد پهلوان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۸۷ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۲۱ نفر در مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: طی یک روز گذشته ۱۲۱بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند که ۷۶نفر از این تعداد متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

وی گفت: ۱۰۸ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه استان بستری هستند که سهم دانشگاه علوم پزشکی مشهد از این تعداد ۷۸ نفر است.

پهلوان تصریح کرد: طی یک روز گذشته ۳۶۵ بیمار مبتلا و یا مشکوک به کرونا به مراکز خدمات جامع سلامت و اورژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند.

رئیس کمیته رسانه و اطلاع رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در یک روز گذشته هیچ موردی از فوت بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان خراسان رضوی گزارش نشد که این امر نشان از تلاش و همت مدافعان سلامت در ارائه خدمت به بیماران است.

وی با بیان اینکه کاهش موارد فوت ناشی از کرونا بهترین هدیه برای مدافعان سلامت محسوب می‌شود، افزود: تداوم همکاری مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و تکمیل واکسیناسیون نقش موثری در کاهش و قطع زنجیره انتقال کرونا دارد.

کد خبر 45567
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار