جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از مهم‌ترین دغدغه‌های وزارت بهداشت است
گناوه- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به اینکه پنج‌هزار و ۲۵۰ پروژه در دست‌ ساخت است گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از مهم‌ترین دغدغه‌های وزارت بهداشت است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیمی ظهر چهارشنبه در جریان سفر به مناطق محروم استان بوشهر و در حاشیه بازدید از بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه اظهار داشت: بیش از ۵ هزار و ۲۵۰ پروژه با قریب ۱۲ میلیون مترمربع در وزارت بهداشت در دست‌ساخت است.

وی بابیان اینکه شهرستان گناوه از لحاظ تجاری و توریستی دارای موقعیت خاصی است تصریح کرد: بیمارستان گناوه یکی از بیمارستان‌های قدیمی وزارت بهداشت است و نیاز به بازسازی برخی بخش‌های آن است.

رحیمی اضافه کرد: در بازدیدی که از این بیمارستان به عمل آمد بخش‌های مانند اتاق عمل و اطفال از منابع وزارت بهداشت تأمین اعتبار شده و بازسازی و بهسازی خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: بیمارستان گناوه در حوزه رادیولوژی و تجهیزاتی به سونوگرافی و رادیولوژی پرتابل دارد که حتماً تأمین و ارسال خواهد شد.

وی افزود: در یک سال آغاز دولت سیزدهم نزدیک به هزار و ۱۰۰ پروژه تحویل شد و ۴۰۰ پروژه در هفته دولت امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و تا پایان سال بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته حداقل دو هزار پروژه بهداشتی به بهره‌برداری می‌رسد تا نظام شبکه بهداشت را بهبود ببخشیم و بار بیماری را بر بیمارستان‌ها کم کنیم.

اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از مهم‌ترین دغدغه‌های وزارت بهداشت است

رحیمی اضافه کرد: در وزارت بهداشت نگاه و توجه به مناطق محروم و مرزی و ارجحیت مناطق کمتر برخوردار است و در بازدیدها از مناطق مرزی و کمتر برخورد شده است.

وی در خصوص وضعیت ام آر ای و دستگاه‌های رادیولوژی با تکنولوژی بالا مثل ام آر ای و سی‌تی‌اسکن نیز گفت: سیاست وزارت بهداشت تأمین و تجهیز این دستگاه‌ها برای کل کشور و پوشش کامل این نوع تجهیزات است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: در خصوص نیاز گناوه و شمال استان بوشهر به دستگاه ام آر آی، حتماً امشب با حضور مسئولین استانی پیرامون تأمین این دستگاه‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 49317
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار