پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 16 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
محموله بزرگ کالای قاچاق در استان بوشهر توقیف شد
بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف دو دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد ریال در عملیات مشترک پلیس عسلویه و کنگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی ظهر چهارشنبه در جمع با خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان کنگان در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق و بر اساس اطلاعات دریافتی از جابجایی یک محموله قاچاق به صورت کلان با خبر شده که موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با رصد و کنترل محور مواصلاتی به سمت استان‌های همجوار با همکاری مأموران پلیس شهرستان عسلویه تعداد دو دستگاه کامیون مورد نظر شناسایی و در یک عملیات منسجم هر دو خودرو توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد.

سردار سوسنی عنوان داشت: مأموران در بازرسی از وسایل نقلیه توقیفی یک دستگاه بابکت، تعداد ۲۱ هزار لوازم جانبی موبایل، تعداد ۵ دستگاه پیانو، تعداد ۵ دستگاه قهوه ساز و ۵ دستگاه باند خانگی کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه ارزش کالای مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۱۶ میلیارد ریال برآورد شده است گفت: در این راستا ۲ نفر متهم دستگیر که به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 52647
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار