پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 9 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
نیازمند تقویت و انسجام فعالیت‌های تشکیلاتی در سطوح مختلف هستیم
بوشهر- رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: نیازمند تقویت و انسجام فعالیت‌های تشکیلاتی در سطوح مختلف هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری عصر سه‌شنبه در نشست دختران فاطمی در بوشهر اظهار داشت: تقابل حق و باطل از گذشته وجود داشته و در ادامه نیز شاهد آن خواهیم بود.

وی با اشاره به هجوم جریان باطل به جریان حق از گذشته تاکنون ادامه داد: از اول تاریخ تا پایان این درگیری و رویارویی همیشه وجود داشته و خواهد داشت.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به موارد مختلف در تاریخ به ویژه در دوران شهادت حضرت زهرا (س) افزود: گاهی جبهه حق در غریب‌ترین جای خودش قرار داشته است.

وی در خصوص اتفاقات اخیر کشور توضیح داد: هرچقدر این مبارزه سخت‌تر شود بچه‌هایی که به منطق حضرت زهرا (س) مجهز باشند سر زنده‌تر خواهند شد.

حاج علی‌اکبری تصریح کرد: بیشترین فرصت‌ها از دل تهدیدها وجود دارد که باید پاسخ دهیم؛ چرا که این شرایط فرصتی ایجاد می‌کند که حق خودش را نمایان کند و پاسخ شبهات هم داده شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور اظهار داشت: الان وقت مجهز شدن شما بچه‌ها است؛ الان وقت انگیزه برای تقویت فکر، قلم و زمان قوت بچه‌های انجمن اسلامی است تا مبانی فکری و جهان‌بینی خودشان را ترسیم کنند و جهالت مدرن را افشا کنند.

حاج علی‌اکبری با بیان وظیفه امروز انجمن اسلامی ابراز کرد: ما امروز به انسجام کارهای تشکیلاتی نیازمندیم؛ در دل کارهای تشکیلاتی قوتی عجیب وجود دارد که نباید از آن غافل شد.

کد خبر 53503
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار