جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
جشن انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان در بوشهر برگزار شد
بوشهر - جشن انقلاب به مناسبت دهه مبارک فجر ویژه کودکان و نوجوانان در سینما کانون بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر بعد از ظهر چهارشنبه در جشنی که به مناسبت دهه مبارک فجر در سینما کانون بوشهر برگزار شد، گفت: این ویژه برنامه عصر امروز با حضور دانش آموزان دختر و پسر و برنامه‌های متنوعی و شاد برگزار شد.

سمیه رسولی اظهار داشت: نمایش عروسکی، مسابقه، اجرای موسیقی زنده، نمایش پویانمایی، شعرخوانی، آشنایی بیشتر کودکان حاضر با انقلاب اسلامی و دلیل برگزاری جشن‌های این دهه و… از جمله برنامه‌های جشن انقلاب نوجوانان بود.

وی با اشاره به شعار «ایران استوار، ۴۴ سال افتخار» گفت: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال سعی بر ایجاد فضایی پر نشاط و شادی برای مخاطبان اصلی خود یعنی کودکان و نوجوانان داریم و بر آنیم تا با استفاده از ظرفیت خود بچه‌ها به تبیین دست آوردهای انقلاب بپردازیم، یعنی درواقع کودکان صحنه گردانان اصلی مراسم دهه فجر خواهند بود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر بیان داشت: مربیان کانون پرورش فکری، هنر را به‌عنوان یکی از مهمترین ابزارهای تربیتی در اختیار گرفته اند تا به زبان فصیح و جذاب هنر با کودکان سخن بگویند و در دهه مبارک فجر بیش از پیش از این ابزار برای برنامه‌های مختلف فرهنگی استفاده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به عنوان مسئول کمیته کودک و نوجوان دهه فجر در استان بیش از ۲۶۰ برنامه طرح ریزی کرده است که در طول این دهه و در سراسر استان برای کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

کد خبر 54717
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار