جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
نمایندگان معاون رئیس جمهور با خانواده جانبازان بوشهری دیدار کردند
بوشهر- نمایندگان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با خانواده دو جانباز متوفی در بندر بوشهر دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌نقیان افجه‌ای مدیرکل مراجعات و پاسخگویی و سیدمحمدصادق هاشمی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به‌عنوان نمایندگان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور صبح پنجشنبه با خانواده دو جانباز متوفی در بندر بوشهر دیدار کردند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این آئین اظهار کرد: خدمت به خانواده معزز شهدا و خانواده‌های جانبازان، همراهی با ولایت فقیه و پایداری پرچم اسلام یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های جوانان انقلابی و ملت مؤمن ایران است.

سید محمد صادق هاشمی بیان کرد: شهدا و جانبازان سربازان با دیانت و ایمانی لشکر خدا هستند که در راه تقرب به پروردگار متعال و دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) و ساحت قرآن کریم به مجاهدت به‌پا خواستند.

نمایندگان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از عزیزه پژند همسر اسکندر محمودی جانباز متوفی ۳۰ درصدی و منیره ماهینی همسر عباس حسین‌پور جانباز ۳۵ درصدی، ضمن تفقد، تجلیل به عمل آورد.

کد خبر 55618
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار