جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
مسیر تمدن نوین اسلامی در دانشگاه‌های استان بوشهر فراهم می‌شود
بوشهر- معاون نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: مسیر تمدن نوین اسلامی در دانشگاه‌های استان بوشهر فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالجلیل حسینی صبح یکشنبه در نشست امام جمعه بوشهر با دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان اظهار داشت: امروز نشست دانشگاهیان استان بوشهر با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر برگزار شد و شاهد طرح مسائل بسیار مهمی بودیم.

وی گفت: یکی از برنامه‌هایی که در سال گذشته در دانشگاه‌ها و در کوران حوادث سال گذشته با حمایت هیئت رئیسه دانشگاه‌های استان محقق شد، طرح حامیم بود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: امیدوارم که همه ما بتوانیم گامی رو به جلو در مسیر تمدن نوین اسلامی و در مسیر اینکه دانشگاه‌های ما، دانشگاه‌هایی مبتنی بر اندیشه، علم، دانش و حرکت به سمت تبیین و مطرح شدن فرامین مقام معظم رهبری که همان فرامین حقه قرآن و اهل بیت (ع) است، داشته باشیم.

حسینی تصریح کرد: هیئت رئیسه و اساتید دانشگاه‌های استان بوشهر در سال گذشته تلاش کردند تا فضای دانشگاه مبتنی بر دانش، فرهنگ و اندیشه رقم بزنند که تا حد خوبی این مهم انجام شد.

در ابتدای این دیدار مسئولان، اساتید و دانشجویان به بیان راهکارهای خود در حوزه آموزش عالی و سایر حوزه‌های اجتماعی و … استان پرداختند.

کد خبر 57057
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار