جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 17 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
پوستر جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر -خلیج‌ فارس رونمایی شد
بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: پوستر شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر - خلیج فارس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم افروغ بعد از ظهر یکشنبه در این مراسم اظهار داشت: ارسال آثار به شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر - خلیج فارس از ۲۱ شهریور تا ۱۵ آبان ماه سال گذشته انجام شد.

وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی اختتامیه شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان _ بوشهر خلیج فارس از پنجم تا هشتم اردیبهشت سال جاری با حضور هنرمندان از ۱۱ استان در بوشهر برگزار می‌شود.

۴۱۶ فیلم و ۳۵۶ عکس دریافت شد

وی با بیان اینکه ۴۱۶ فیلم و ۳۵۶ عکس از ۱۱ استان به این جشنواره ارسال شد تصریح کرد: این آثار از هنرمندان استان‌های گلستان، مازندران، قزوین، البرز، زنجان، اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی، کردستان، گیلان و بوشهر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در بخش فیلم از آثار ارسال شده ۳۰۹ فیلم در بخش داستانی، ۶۰ مستند، ۳۱ تجربی، ۱۶ پویانمایی است گفت: در بخش عکس ۲۲۶ قطعه تک عکس و ۱۳۰ عکس در قالب ۱۸ مجموعه ارسال شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به داوران بخش عکس و فیلم خاطر نشان کرد: در مجموع ۶۱ فیلم به شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر _ خلیج فارس راه یافته که ۴۱ فیلم داستانی، ۹ مستند و شش تجربی است.

معرفی آثار برگزیده تا ۸ اردیبهشت

افروغ اضافه کرد: در بخش عکس هم ۳۱ اثر به این جشنواره شامل ۲۹ تک عکس و سه مجموعه راه یافته است.

وی با اشاره به اینکه آثار برگزیده هشتم اردیبهشت معرفی می‌شود گفت: در کنار مراسم اختتامیه شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بوشهر _ خلیج فارس ۲ کارگاه آموزشی فیلم و عکس در بوشهر تشکیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در طول برگزاری جشنواره‌های سینمای جوان، استان بوشهر امسال برای چهارمین بار میزبان برگزاری مراسم اختتامیه شصت و ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان است.

کد خبر 57062
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار