سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 14 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
۴۰ درصد تسهیلات مصوب اشتغال در استان بوشهر پرداخت شد
بوشهر- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: ۴۰ درصد تسهیلات مصوب طرح‌های اشتغال‌زایی تاکنون توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصدق کشاورزی صبح دوشنبه در نشست کارگروه اشتغال استان بوشهر اظهار داشت: برنامه‌ریزی گسترده‌ای به منظور توسعه اشتغال در استان بوشهر صورت گرفته و برنامه‌های مهمی در این راستا داریم.

وی با اشاره به عملکرد بانک‌ها در عرصه اشتغال‌زایی خاطر نشان کرد: از هزار و ۴۴۶ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی مصوب، تاکنون ۵۷۱ میلیارد تومان تسهیلات به جامعه هدف پرداخت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اضافه کرد: معادل ۴۰ درصد تسهیلات مصوب طرح‌های اشتغال‌زایی تاکنون توسط بانک‌های عامل پرداخت شده است.

کشاورزی از تخصیص ۱۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغال‌زایی توسط دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: بر اساس سامانه فقط ۳۲ طرح آن به ثبت رسیده و معادل پنج میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

۲۰۳ طرح در صف دریافت تسهیلات

وی با بیان اینکه اکنون در بانک‌های استان بوشهر ۲۰۳ طرح با اعتبار ۴۵ میلیارد و ۳۵۶ میلیون تومان موجود است گفت: این طرح‌ها منتظر دریافت تسهیلات بانکی هستند و در این راستا هیچ طرحی در دست بررسی در دستگاه‌های اجرایی نباید باقی بماند و اکنون ۱۱۱ طرح در صمت برای پرداخت ۲۴ میلیارد تومان در دست بررسی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر طرح‌های موجود در کمیته کارگروه اشتغال‌زایی شهرستان‌های استان را ۲۲ طرح با ۲.۷ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این طرح‌ها در انتظار تصویب قرار دارد و میزان پرداخت تسهیلات بانکی توسط صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از مجموع ۱۰۰ میلیارد تومان ۱۵.۷ میلیارد تومان است.

کشاورزی مجموع اعتبارات پرداخت شده سازمان صمت استان بوشهر را ۱۵.۷ درصد اعلام و خاطر نشان کرد: آنچه در سامانه به ثبت رسیده پنج میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان است.

کد خبر 58800
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار