چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Wednesday, 15 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
رفع مشکلات خانواده شهدا افتخار مسئولان است
بوشهر- سرپرست فرمانداری دیلم گفت: دیدار با خانواده شهدا افتخاری بزرگ برای مسئولان و مشوق آنان در خدمت رسانی به مردم است و آنها را در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی دوشنبه شب در دیدار با مادر دو شهید والامقام «خلیفه قنبری» و «حسن گله گیری» از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: حضور در منزل شهدا که افرادی‌صبور و کم توقع از جامعه هستند، افتخاری بزرگ برای مسئولان است و آنان را در خدمت رسانی به مردم در مسیر راه شهدا ثابت قدم می‌دارد و مشوق اصلی آنها در این راه است.

سرپرست فرمانداری دیلم با اشاره به اینکه امنیت و آبادانی کشور مرهون و مدیون خون پاک شهداست افزود: توسعه و پیشرفت کشور و عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی شهدای والامقام و از خودگذشتگی آنان حاصل شده است.

اسدی تصریح کرد: خانواده معظم شهدا هیچ گاه خواسته شخصی از مسئولان نداشته و ندارند و در تمامی دیدارها توصیه آنان به مسئولان خدمت رسانی بی منت به مردم است که این مهم نشان از روح بلند آنان در پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

سرپرست فرمانداری دیلم تأکید کرد: خانواده معظم شهدا در دفاع از ارزش‌های اسلامی تمام هستی خود را در راه خدا تقدیم کردند و این کمترین وظیفه مسئولان است تا ضمن سرکشی به آنان، از نزدیک با مسائل و مشکلات آن‌ها آشنا شده و با افتخار در صدد رفع مشکلات بر آیند.

در پایان این دیدارها از خانواده شهیدان والامقام تجلیل شد.

شهید «خلیفه قنبری» متولد بیست و پنجم شهریور ۱۳۴۳ است و در ۱۳۶۳/۰۱/۱۲ در نبرد جبهه حق علیه باطل در قصر شیرین به فیض شهادت نائل آمده است، همچنین شهید «حسن گله گیری» در سوم مرداد ۱۳۳۹ در شهرستان دیلم متولد و در ۱۳۶۰/۲/۳ در جبهه بازی دراز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 58819
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار