جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 10 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
دمای هوا در استان بوشهر تا آستانه ۵۰ درجه افزایش می‌یابد
بوشهر- کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه سواحل و فراساحل استان تا ظهر روز پنجشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود، گفت: احتمال افزایش دمای هوا تا آستانه ۵۰ درجه سلسیوس وجود دارد.

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید شمال غربی از امشب در مناطق شمالی استان آغاز خواهد شد و فردا نیز روی دریا و در اکثر نقاط استان ادامه خواهد داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: در این مدت خیزش گرد و خاک محلی و نفوذ گرد و غبار فرامنطقه‌ای مورد انتظار است و در برخی نقاط احتمال افزایش دمای هوا تا آستانه ۵۰ درجه سلسیوس نیز وجود دارد.

وی گفت: سواحل و فراساحل استان نیز تا ظهر روز پنجشنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: مجدداً با تغییر جهت جریانات از روز جمعه احتمال افزایش رطوبت و شرجی بالا می‌رود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده غالباً صاف همراه با غبار محلی، از اواخر امشب وزش باد پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی، با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و از اواخر امشب به تدریج از شمال استان ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی یادآور شد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر و از اواخر امشب به تدریج از شمال استان ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 59845
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار