دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 13 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
وزارت نفت عزمی جدی برای رفع مشکلات کارکنان در مناطق عملیاتی دارد
بوشهر- نماینده وزیر و مدیرکل تخلفات اداری وزارت نفت گفت: این وزارت عزمی جدی برای رفع مشکلات کارکنان در مناطق عملیاتی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا علیان‌نژاد صبح چهارشنبه در بازدید از پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی مرکز اقتصادی کشور است که متکی است به تولید حداکثری گاز است.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی برای اقتصاد کشور، مهمترین بخشی که می‌تواند یک شکوفایی پایدار را به وجود بیاورد، تولید است و امروز شما متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی از سرآمدان و نام‌آوران عرصه‌ی تولید کشور هستید.

نماینده وزیر نفت بیان کرد: خوشبختانه کارهای بسیار بزرگی در مجتمع گاز پارس جنوبی انجام شده و در هر بخشی از این مجموعه بزرگ نشانه‌های رشد و تعالی فکری و عملیِ فرزندان این کشور نمایان است و در کنار شما احساس غرور و افتخار می‌کنیم.

وی بیان کرد: تمام مدیران ارشد وزارت نفت با عزم جدی و با گام‌های بلند در راستای رفع مشکلات کارکنان حوزه عملیاتی در تلاش هستند و در جهت عزت و سربلندی کشور در سایه همدلی حرکت خواهیم کرد.

علیان‌نژاد تصریح کرد: امروز باید در سایه همدلی و اقدامات شایسته و نوآور در مسیر حل مشکلات و کمبودها حرکت کنیم و برای عزت و سربلندی کشور با تمام قوا گام برداریم و شما جوانان و سرمایه‌های ارزشمند کشور، همیشه بهترین دستاوردها را ثبت کرده‌اید.

وی گفت: کارکنان و متخصصان مجتمع گاز پارس جنوبی در سال گذشته با رشادت و جانفشانی کاری بزرگ در عرصه تولید فصل زمستان رقم زدند و شما سربازان جبهه اقتصادی کشور پیشرو در تولید پایدار گاز کشور هستید و همواره در کنار شما متخصصان احساس غرور می‌کنیم.

نماینده وزیر و مدیرکل تخلفات اداری وزارت نفت با حضور در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی، از واحدهای مختلف این مجموعه بازدید و در جمع متخصصان و کارکنان اتاق کنترل این پالایشگاه حضور یافت.

کد خبر 60202
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار