جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 10 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
فعالیت‌های خادمیاران رضوی در شهرستان گناوه رسانه‌ای شود
بوشهر- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گناوه گفت: فعالیت‌های خادمیاران رضوی در شهرستان گناوه رسانه‌ای شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا محمدی نژاد جلسه توجیهی و آموزش فعالیت رسانه‌ای خادم‌یاران رضوی شهرستان گناوه اظهار داشت: جلساتی که خروجی آن اثرات مثبتی بر فضای مجازی در پی خواهد داشت قطعاً در آینده بازخورد بهتری دارد و ما می‌توانیم از این راه خیلی از آسیب‌های فضای مجازی را برطرف کنیم.

وی افزود: خیلی از کسانی که در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند متأسفانه نحوه رسانه‌ای کردن آن را نمی‌دانند و عملاً این کار باعث می‌شود فعالیت زیاد آنها سوخته شود و این جلسات می‌تواند به انتشار فعالیت آنها کمک کند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان گناوه در جمع خادم‌یاران رضوی گفت: ما در تمامی کانون‌های تخصصی و محله‌ای با مشکل عدم رسانه‌ای شدن فعالیت‌ها مواجه هستیم و امیدوارم با تکرار این جلسات این مشکل برطرف شود و خادم‌یاران بتوانند فعالیت‌های خوب خودشان را در تمامی مراسم سال پوشش رسانه‌ای دهند.

ابراهیم ملکزاده بیان کرد: ما در این جلسه از حضور حسین بهروزی مسئول کانون خبر و رسانه خدمت رضوی شهرستان گناوه استفاده کردیم چرا که ایشان چند سالی است هم مسئول تولید محتوای کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر و از خادمین رسانه‌ای حرم مطهر رضوی است و تمامی فعالیت رسانه‌ای کانون‌های خدمت رضوی شهرستان را انجام می‌دهند و با برگزاری این جلسات قصد داریم بار سنگین این مسئولیت را بر دوش ایشان برداریم.

کد خبر 60334
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار