جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 10 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰
کارگروه رفع موانع تولید استان بوشهر رتبه برتر کشور شد
بوشهر- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از کسب رتبه برتر در فعال سازی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سطح کشور به منظور حمایت از بنگاه‌های اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی شنبه شب در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس ارزیابی استان‌ها در معیارهای کمی و کیفی عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شامل مصوبات اجراشده و اثر بخشی اقدامات حمایتی استان شامل احیای واحدهای راکد و سرانه اشتغال ایجاد شده در سال ۱۴۰۱، از سوی وزارت کشور؛ دبیر خانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر دارای بیشترین امتیاز در بین دیگر استان‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: این ارزیابی عملکرد از سوی وزارت کشور برای ۳۱ استان انجام شده است که بوشهر در سطح برترین‌ها در ردیف دوم به عنوان اثر بخشی اقدامات در داخل و خارج از کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید سال ۱۴۰۱ قرار گرفته است.

دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در ادامه گفت: در سال گذشته تعداد ۶۴ جلسه با ۵۹۸ مورد مصوبه برای رفع مشکلات ۵۶۲ بنگاه اقتصادی تشکیل شد که بیش از ۸۰ درصد مصوبات نظیر تسهیلات تأمین مالی، تکمیل زیر ساخت‌های مورد نیاز، مسائل تأمین اجتماعی و غیره با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل استان اجرا شده است.

کد خبر 60843
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار