شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 11 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه در گناوه آغاز شد
گناوه- همزمان با دومین روز هفته دولت، عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه منطقه حرم به حرم گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر آموزش و پرورش گناوه صبح جمعه در این آئین با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان گناوه در راستای توسعه فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس شهرستان ۳۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

ضرغام مردانی گفت: مدرسه ابتدایی منطقه حرم به حرم گناوه در زمینی به متراژ ۴ هزار و ۷۷ متر مربع و زیربنای هزار و ۸۰۰ متر مربع با ۱۲ کلاس درس احداث خواهد شد.

وی گفت: زمین این مدرسه از سوی ۲ نفر از خیرین اهدا شده است و از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر احداث می‌شود.

عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه در گناوه آغاز شد

وی گفت: احداث مدرسه دیگری ۱۲ کلاس متوسطه اول نیز در همین منطقه در سال جاری در نظر گرفته شده است که عملیات اجرایی آن بزودی آغاز خواهد شد.

مردانی اضافه کرد: در این منطقه از شهر گناوه در گذشته در زمینه فضاهای آموزشی اقدامی صورت نگرفته با توجه به توسعه و افزایش جمعیت این منطقه نیاز به فضاهای آموزشی بیشتر برای این منطقه است که امیدواریم با همکاری همه مسئولان و خیرین این امر مهم محقق انجام شود.

عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه در گناوه آغاز شد

کد خبر 61438
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار