جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 10 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره آموزش و پرورش گناوه آغاز شد
گناوه- عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره دبیرستان «شهید ناصر رسولی» آموزش و پرورش گناوه همزمان با ششمین روز هفته دولت با حضور مسئولان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر آموزش و پرورش گناوه صبح سه شنبه در این آئین اظهار داشت: امروز همزمان با ششمین روز هفته دولت عملیات اجرایی ساخت سالن چند منظوره ورزشی دبیرستان شهید ناصر رسولی گناوه با حضور مسئولان شهرستان آغاز شد.

ضرغام مردانی تصریح کرد: همزمان با هفته دولت امسال ۹ پروژه آموزشی و ورزشی آموزش و پرورش در شهرستان گناوه افتتاح و اجرایی می‌شود که کار بزرگ دولت انقلابی و مردمی در این شهرستان است.

مدیر آموزش و پرورش گناوه افزود: این پروژه‌ها شامل احداث ۲ مدرسه ابتدایی، ۲ مدرسه متوسطه اول، سه سالن چند منظوره ورزشی مدارس و زمین چمن مصنوعی در قالب طرح شهید سلیمانی است.

وی گفت: سالن چند منظوره ورزشی در دبیرستان شهید رسولی گناوه یکی از سه سالن ورزشی بزرگ است که در هفته دولت امسال و به همت دولتمردان مردمی و انقلابی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره آموزش و پرورش گناوه آغاز شد

وی بیان کرد: بنا بر تدابیر در نظر گرفته شده و پیگیری‌ها و دستورات فرماندار شهرستان این سالن به صورت چند منظوره احداث خواهد شد تا علاوه بر فعالیت‌های ورزشی در مواقع بحران و اسکان اضطراری به خصوص در ایام نوروز مورد استفاده قرار گیرد.

وی بیان کرد: زیربنای سالن ۷۲۰ مترمربع و اعتبارات اجرایی از محل کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گناوه و اعتبارات اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر خواهد بود.

عملیات اجرایی سالن ورزشی چند منظوره آموزش و پرورش گناوه آغاز شد

کد خبر 61652
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار